Over ons

Wij maken ondernemen weer makkelijk

Wij voorzien bedrijven, ondernemers, het MKB en particulieren van administratief, boekhoudkundig, fiscaal en financieel advies. Ons team van professionals helpt u met al uw behoeften.

Ieder bedrijf is anders en vraagt om een andere aanpak. In welke branche u ook actief bent, wij kunnen de boekhouding verzorgen. We hebben een team van allemaal ervaren freelancers en we kunnen een nieuw perspectief op uw bedrijf bieden. Dit betekent dat je meer tijd hebt om te besteden aan de groei van uw bedrijf.

Wilt u snel gaan? Ga dan alleen, wilt u groeien? Ga dan samen is ons motto. Boekhouding voor starters, zzp'ers en particulieren in omgeving van 't Gooi.

Hoeveel kost een boekhouder?

Slechts een fractie van wat jij kunt besparen

Starter
€69 /maand
  • 10 mutaties per maand
  • Boekhouding
  • Jaarcijfers
  • Omzetbelasting (BTW)
  • Inkomstenbelasting (IB)
ZZP'er
€89 /maand
  • 10 mutaties per maand
  • Boekhouding
  • Jaarcijfers
  • Omzetbelasting (BTW)
  • Inkomstenbelasting (IB)
  • Onbeperkt hulp via Whatsapp
VOF / BV
€109 /maand
  • 10 mutaties per maand
  • Boekhouding
  • Jaarcijfers
  • Omzetbelasting (BTW)
  • Inkomstenbelasting (IB)
  • Onbeperkt hulp via Whatsapp
  • Deponeren KVK
Wat kunnen wij voor jou doen?

Wij helpen ondernemers sinds 2010.

Administratie

Boekhouder in 't Gooi zorgt ervoor dat uw administratie in onze handen ligt. Hierbij hoeft u zich geen zorgen meer te maken en wordt alles gedaan naar uw wens.

Belastingaangifte

Meestal ontvangt u automatisch bericht dat u aangifte moet doen. Maar ook als u geen bericht krijgt, kan het zijn dat u aangifte moet doen.

Fiscaal advies

U weet altijd wat u van ons kunt verwachten en wat het gaat kosten.

Jaarrekening

Wij kennen uw financiële situatie en kunnen u duidelijk en helder adviseren bij belangrijke beslissingen.

Bedrijfsadvies

Een goed begin is het halve werk! Wij begrijpen dat startende ondernemers meer behoefte hebben aan begeleiding en de mogelijkheid tot het stellen van vragen.

Lagere kosten

Een besparing tot 40% op uw administratiekosten is mogelijk. Wij werken met vaste tarieven en u krijgt geen verassingen achteraf.